Denna skoldag över !

2010-10-28, 15:56:05 / Kategori: Allmänt
Äntligen hemma efter en lång och regnig dag, åå härligt! Idag var jag i skolan, hade bara matte lektion och efter det gick jag och min tjej kompis Ilaf till skolcafét och åt en pommes frites tallrik med kebab sås, *muums*. Vi satt och tjatade om allt möjligt och senare åkte vi med vår klass kompis hem till honom en stund för han skulle övningsköra. Det var jätte roligt faktiskt. Han har en liten studio i sitt rum kan man säga, med ljudmixer, mikrofon och allting verkligen. Hahaha så klart skulle lilla jag sjunga:D. Rummet är som ett disco nästan för han har strålkastare, rökmaskin och allting, verkligen frääckt! Vi lyssnade på musik och dansade, efter en timme skulle han övningsköra så vi följde med. Vi åkte med bilen till gais gården för vi skulle ända ha redaktionsmöte med media gruppen runt 12.00. Då var det bara att skriva och jobba men vi fick ändå så sluta mycket tidigare för vår lärare fyller år idag, vi slutade runt 14.00. Det jobbigaste var att det började ösregna när vi skulle hemåt *uggh*, typiskt. Sen var det bara att vandra igenom den leriga, äckliga skogen till buss hållplatsen. Förstörde mina skor:( men kom hem nån gång i alla fall haha. Var vrål hungrig verkligen, tänk er den känslan. När det ösregnar ute och så är man hungrig åå vill bara hem, så kände jag! Slängde mig i soffan direkt när jag kom hem och så var det bara att äta massa tacos hihi. Just nu kollar jag på TV, bloggar och vilar. Är helt slut, skönt att jag är ledig imorgon yeah! Nu ska jag gå fixa mig lite te men skriver senare igen, ha en trevlig torsdag honeys !♥













KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?