Just nu♥

2010-10-07, 21:22:20 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag och kollar på Cribs som går på MTV, annars har jag inte gjort så mycket bara varit hemma, läst bloggar, städat mitt rum lite gran och letat jobb. Alltså vill ha ett jobb som jag kan ha på fritiden och såklart gå i skolan med. Jag hade fått ett besked om jobb intervju för inte så längesen, dom letade efter några som kan utföra kontors arbeten men jag hade mycket plugg just då. Tyvärr så gick jag aldrig på intervjun, vilket var synd ! Men, men skolan är så viktig just nu, kommer väl fler chanser hoppas jag:). Ikväll ska jag bara vara hemma å ta det lugnt, är ledig från skolan alla fredagar ju:D Nu ska jag kolla vidare på TV men skriver säkert senare. Ni får ha en bra kväll babe's !♥
Här bjuder jag på kvällens bild:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?