filmkväll med mami♥

2010-09-30, 21:08:30 / Kategori: Allmänt
Just nu gör jag inte så mycket, väntar tills min mobil laddat klart så att min bästavän tina kan ringa mig igen. Vi snackade innan i en timme ungefär men det bröts när batteriet la av. Vi hade girly,girly talk och pratade om allt möjligt, ja ni vet typiskt tjej fasoner:D. Men det kändes skönt att få prata ut..ni vet efter att jag vart irriterad idag och sådant:/ men nu är det bra igen. Annars resten utav kvällen blir kolla på filmer med mami, det blir myspys med godsaker! Är ledig imorgon så det blir ju ett perfekt tillfälle till att få sova ut med. Just nu finns det inte så mycket mer att prata om men skriver senare om jag orkar. Ha en härlig torsdags kväll, Peace & love homie's !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?