Imorgon äre äntligen fredag♥

2010-09-23, 20:23:30 / Kategori: Allmänt
Men morgondagen är planerad, jag och min bästevän tina ska på bio. Vi ska nog se Going the distance, det ser vi verkligen fram emot!:D. Annars gör jag inte så mycket just nu, försöker fixa min heather men vet ite hur jag ska lägga upp bilder och allt detta. Det känns så jobbigt, vill bara kunna fixa det. Skulle vara så tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta haha. Nä.. nu loggar jag ut från facebook för detta börjar bli freakin jobbigt, så fort jag loggar in så skriver en kille till mig som gillar mig jätte mycket. Han bombar mig rejält och skriver om att han vill träffa mig hela tiden fastän han vet att jag bara betraktar honom som en bra vän inget mer. Han förstår tydligen inte det:/. Jag har inte bråttom med kärleken, just nu tänker jag mycket på skolan och på det jag vill uppnå. Är förvirrad när det gäller kärleken, vet inte vad jag vill och ska göra. Har gillat en kille i mer än ett är nu men har inte visat det för honom..:/. Det svåraste är när man håller inne allting i hjärtat men det vill komma ut! Haha och det roliga är att vi går i samma skola men, men nu ska vi vara lite diskreta för man vet aldrig om han läser min blogg då och då. Aja ska inte tjöta om detta nu:p, för annars skulle jag kunna skriva en hel bok HAHAHA:D

Hoppas han blir min en vacker dag!<3


(En bild från sommaren)
♪Annars just nu lyssnar jag på musik, sjunger som alltid och håller på skriva en ny låt text hehe. Kanske skriver en bit utav texten på bloggen sen. Nu ska jag fortsätta men texten och senare på kvällen ser jag verkligen fram emot ett varmt skönt skumbad yaay. Är ledig från skolan imorgon med, så härligt. Men ni får ha en toppen kväll mina vänner, skriver nog senare !♫





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?