Lite om mig♥

2010-09-29, 20:17:52 / Kategori: Allmänt
Dina intressen?
Sjunga, skriva egna låt texter, shoppa,dansa, vara med vännerna, blogga och mycket mer !♥
Favorit program på TV just nu?
Jersey Shore, The Hills, The City & Biggest Loser m.m.
Musiksmak?
Hip-hop, house music, R&B & club music
Favoritämne(i skolan)?
Engelska
Vilka språk kan du?
Polska, svenska, engelska, tyska & lite spanska
Vilka länder har du bott i?
Sverige,Belgien, Holland och Polen
Favoritårstid?
Sommar/vinter(ibland)
Vad slösar du mest pengar på?
Kläder & smink
Klädstil?
Fashion<3
Vilket land skulle du vilja flytta till?
USA
Favoritsport på tv?
Fotboll
Sporter du gått i?
Fotboll, boxning & dans
Favoritmat?
Oxfilé, tacos, kebab och det mamma lagar♥
Vilka länder har du varit i?
USA, Canada, Polen, Frankrike, Holland, Tyskland, Danmark, Norge & Belgien m.m.
Ditt dröm yrke?
Sångerska, modell och skådespelare
Vilken linje går du på gymnasiet?
Jag läser media:)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Då skulle jag resa, flytta här ifrån, hjälpa människor(skicka pengar) och köpa det jag vill ha till mig å mami:D♥
Är du natt eller morgon människa?
natt människa men ibland kan jag vara morgon människa med(beroende på sömn)
Vilken är din favoritglass märke?
Ben & Jerry's
Vilket kaffe dricker du helst?
Vanilla latte & macchiato
Lever dina föräldrar tillsammans?
Nej dom är skilda
Favoritdjur?
Hund
Vilken månad fyller du år?
Mars
Vilket stjärntecken är du?
Vädur




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?