''Ohoj'' Chokladsåsen haha !♥

2010-09-15, 18:26:54 / Kategori: Allmänt
Muuums ! Jag var så sugen på choklad så jag var bara tvungen att hämta ''Ohoj'' chokladsåsen med banan
smak från kylskåpet HAHAHA så just nu sitter jag och äter chokladsås och kollar på TV. Var bara tvungen att anteckna på bloggen om mina ovanliga matvanor när det gäller choklad förstår ni !

Men det finns inget alls roligt att göra, allt är trååkiigt och det regnar igen så jag får väl ladda ner nån bra film, senare ska jag göra ett arbete för de måste lämnas in snart=typiskt. Aja finns inte så mycket mer att skriva om just nu men vi får väl se om jag kanske skriver sen. Ni får ha en trevlig kväll everyone !

valentina

tack babe! juste min lillebror har "kalas" på fredag du får jätte gärna komma den ska vara hos min pappa :)<3



2010-09-15, 20:39:15 URL: http://zoravalentina.blogg.se/

ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kraam - ASIAT



2010-09-15, 21:05:07 URL: http://asiat.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?