Tillbaka från skolan, gjort klart mitt arbete !♥

2010-09-15, 11:06:41 / Kategori: Allmänt
Godmorgon everyone

Kom nyss hem från skolan, är faktiskt stolt över mig själv ! Gjorde klart mitt arbete i skolan idag, arbetet jag gjorde handlade om TV program så jag valde att göra om Jersey Shore. Men, men har 2 långa arbeten kvar och en utav dem är halvklar, vilken lättnad alltså. Kändes ganska jobbigt för jag låg efter i mina arbeten men nu börjar saker och ting gå igång känner jag. Är så himla glad för vi fick nyligen nya scheman och jag är ledig på fredagar wuhoo ! Annars just nu gör jag inte så mycket, sitter & läser bloggar och tar kort. Ska snart ta och äta nånting tänkte jag för efter det ska jag börja göra mig i ordning, ska iväg med mamma till stan lite. Vi ska iväg och fixa lite grejer, efter det ska vi gå runt & kolla i affärer och sedan fika något kanske. Jag har visst blivit morgon människa men det är bra för man hinner med mycket mer på dagarna och är mer glad.
Senare på dagen får vi se vad som händer, nu ska jag gå göra nått gott äta men skriver senare. Ni får ha en bra morgon allesammans !
Här kommer lite morgonpigga webcam bilder ! 
Puss Puss Så länge 


beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag lottar u fem stycken ikväll och sen får dom en länk :D<3



2010-09-15, 14:30:45 URL: http://beattriicee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?