VMA'S 2010♥

2010-09-14, 21:04:51 / Kategori: Allmänt
Det blir ingen film ikväll trotts allt, just nu sitter jag och kollar repriset på VMA's 2010:Red carpet show. Någonting man inte får missa ! Dessutom var ju hela Jersey Shore gänget där så detta blir en bra kväll, love them ! Många artister uppträde som Usher, Justin Bieber och Nicki Minaj m.m.. Tjejerna från The Hills var även där. Jag gillade verkligen Nicole ''Snookis'' outfit, hon var jättesöt med sin nya look, jättefint med lugg. Hela Jersey Shore gänget såg bra ut och hade en bra outfit. Men en sak måste ju ja påpeka när Lady Gaga gick ut på scen med kött kläder alltså ussh?! Dagens Fashion? NOO WAY haha det där var absolut inte snyggt. Aja nu ska jag fortsätta att kolla på VMA's och efter det blir det sovdags för jag ska upp halv 7 imorgon, typiskt skolan...men det kommer en ny dag och det ser vi fram emot hihi.  Ni får ha en trevlig kväll everyone !
VMA's 2010 ! 


Best of the 2010 MTV VMA's Fashion

HAHA! WHATA ?









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?