HAHAHAHAHA Årets IDOL = Årets SKÄMT ! xD

2010-09-15, 21:40:28 / Kategori: Allmänt
Vad jag har gjort hittills är att jag kollade på Idol och skrattade ihjäl mig nästan HAHAHA xD, fast det var ändå synd om några som fick hård kritik och inte gick vidare fastän dem gjorde sitt bästa. Jag själv var också på Idol i år när dem kom till Göteborg,så vem vet, jag kanske kommer med på TV:D. Jag gick dit med mamma klockan 2 på natten, vi var dem utav de första som fick gå in. När vi kom in dit var jag först in till juryn också, när jag kom in dit mådde jag inte så bra för min kusin hade nyligen dött och massa annat hade hänt. Ja skulle ha sjungit Rihanna- Take a bow  & Christina Auguilera-Beautiful.  Dem sa till mig att vänta lite och sjunga sedan men jag ångrar att jag inte gjorde det ! dem ville verkligen höra:/. Men, men det kommer fler chanser, jag skriver ju egna låt texter och sånt också så jag ska fixa det privat. Att sjunga är något jag verkligen vill göra i mitt liv och jag öskar att min största dröm en vacker dag går i uppfyllelse♥. Får berätta mer om mitt sjungande nån annan dag när jag har mer tid sweetheart's! Annars så har jag laddat upp nya bilder på facebook, chattat och gjort mitt arbete. Nu ska jag gå duscha sen äta kvällsmat och efter det sova så jag vaknar pigg imorgon. Ni får sova så gott nu, sweet dreams !

valentina

yey vad kul gumman :D <3



2010-09-15, 22:02:39 URL: http://zoravalentina.blogg.se/

Alina

Allt bra med dig idag? =)



2010-09-16, 17:55:22 URL: http://musicrecord.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?