Köpt jackan äntligen yaay♥

2010-09-27, 18:28:03 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag inte uppdaterade igår men hade fullt upp hela dagen, var och fixade lite ärenden och efter det gick jag och la undan en jätte fin skinnjacka som jag köpte idag:D! I morse vaknade jag 08.00 var ledig från skolan, hade ingen praktik idag. Jag gick upp och fixade frukost och sedan gjorde mig i ordning, en timme efter gick jag med mamma till banken och sådant. Där efter åkte jag hem till farmor & farfar till Hisingen för att låna pengar till jackan imä att jag inte fått mina pengar ännu å det fanns bara en sista XS kvar hehe. När jag satt på bussen påväg dit så råkade jag åka för långt men det fixade sig för farfar kom med bilen och lämnade pengarna, skulle ha åkt hem med dom men hade ganska bråttom. Efter det åkte jag direkt till Frölunda torg för att köpa jackan i Only, den är så snygg ! Gick runt lite i torget och köpte mig en jätte fin pälskrage i H&M som jag ska ha till min andra skinnjacka och köpte mig ett par jätte fina svarta strumpbyxor av märket Stockholm. Senare gick jag hem men följde med mamma direkt till torget, haha min andra gång idag. Vi gick dit för att storhandla och efter det gick vi och åt på McDonald's muums! Där efter åkte jag till solhuset för å sola(solarium), sen åkte jag hem. När jag kom hem efter 100 år tänkte jag åå äntligen, hade så ont i fötterna. Skulle ha träffats med tina idag men kom hem ganska sent så jag vet inte om jag hinner för jag börjar 08.00 imorgon, typiskt. Just nu gör jag inte så mycket, tar det lugnt, kollar på TV och dricker Glacéau vitamin vatten. Har hört att den är jätte nyttig och har mycket vitaminer och det behöver man speciellt när vintern är på väg. Senare på kvällen får vi väl se vad som händer. Nu ska jag å mamma i alla fall äta en god middag ute på våran (inglasade)balkong med tända ljus, mysigt ! Man får passa på innan det blir riktig höst och kallt. Idag var jag ju riktigt förvånad för när jag gick ut i morse var det hur kallt som helst men nu är det varmt, man känner inte riktigt hösten än. Skriver säkert senare men ni får ha en trevlig måndags kväll !
Grejerna jag köpt:

Jacka: Only 599:-
Pälskrage: H&M 129:-
Strumpbyxor: Åhlens 109:-









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?