28 APRIL 2011♥

2011-04-28, 19:41:13 / Kategori: Allmänt
Vet att det inte varit bra uppdaterande mina söta men har haft fullt upp med skolan, idag har är jag helt slut efter att ha varit i skolan från 8 på morgonen och sedan åkt till Gais gården senare på dagen. Idag fick jag vara reporter & intervjua en massa vilket var jätteroligt, fick också hjälpa till med kamera & redigering. Allt vi filmat & redigerat hamnar sedan på Gais klubb TV & visas även på Canal + hihi:D. Imorgon där emot ska jag, Tracy & en killkompis vara på Ullevi(lilla) och filma när Gais spelar mot Elfsborg. Ser verkligen emot morgondagen, det ska bli roligt! Har varit på massa olika matcher innan men aldrig varit med & filmat en ännu. Jaja nu är helt slut, ska äta nånting tänkte jag och sedan kolla på TV och bara ta det lugnt hela kvällen men vi hörs sen igen raringar. Ni får ha en forsatt fin torsdag everyone!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?