2011-04-14, 20:29:18 / Kategori: Allmänt
Är du kär? -  Hehehe..
vem isåfall? -
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - Nja..
är du rädd för kärleken? - Både ja & nej

UTSEENDE
hur lång är du? -  1.69
ögonfärg? - Blåa
hårfärg? - Brunett
stil? - Fashion
är du nöjd med ditt utseende? - Ja
är du mogen?- För det mesta
Skostorlek?- 36,37


FRITID
du har varit på läger? - Ohja
du skriver låtar/dikter? -Ja det gör jag♥
du är ofta med kompisar? - Klart !

Bott i andra länder än Sverige? -Jajamensan, det har jag

DU TYCKER OM ATT
Kramas? -Ja
Kyssas? -Om det är med rätt person
Prata? -Love it !
Sova? -Klart jag gör höhö
Gå upp tidigt? -Försöker faktiskt så ja.
Lyssna på musik? -Klaart !
Lyssna på musik i headset? -All day
Vara på stan? -Ja
Vara ensam? --NEEEEEEEEEJ
Att vara kär? -Ibland
Vara i skolan? -Yess & No
Vara hemma? -Ja
Shoppa? -Självklaart !
Kolla på film? -I love it

ÖVRIGT
Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? -Bella min tjejkompis
Hur gammal är du om 5 år? -24, haha tiden går fort:O
Föredrar du att ringa eller skicka sms? -Både och fast att ringa är mycket bättre, älskar att prata i tele:D
När såg du senast din mamma? -För ungefär 5 minter sen ahaha xD
Vilken stad i Sverige skulle du vilja bo i helst? -I stockholm såklart !
Är du social? -Jadå det är jag alltid(om jag då inte är jättetrött;P, i typ skolan)
Favoritglass? -Ben & Jerry's (olika smaker)
Kan du fler språk än svenska? -Ja, jag kan polska, engelska(amerikansk), lite spanska och tyska. Har dock också kunnat hollänska men det var många år sen jag bodde där nu så har glömt språket vilket är lite synd. Men men nånstans i bakhuvudet sitter det väl haha.
Civilstånd? -Singel
Ångrar du någonting du gjort? -Ångrar bara det jag inte gjort
Vilket är ditt drömjobb? -Att bli sångerska eller skådespelerska<3
Vad har du haft för husdjur under ditt livstid? -Hund, katt, fiskar, hamster & kanariefåglar
Svär du ofta? Ja , rätt ofta:P
Sverige när det är som bäst? -Sommaren, Orust, stan, smögen eller någon annan stans i Sverige? Sola & schteka,vara vid havet, bada, umgås med vänner, fika..typ uteservering, party party, åka båt och mycket mycket mer:D
Vilken är din bästa egenskap? -Alltid glad:D
Vad ska du göra i helgen? -Det blir filmkväll med en tjejkompis på fredagen, annars vet jag faktikt ännu.
Spelar du något instrument? -Nä men vill lära mig att spela gitarr.
Mcdonald's eller Burgerking? -Burgerking & så måste jag tillägga Max..muums, gotta love it !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?