PETTER-LÄNGESEN♥

2011-04-13, 22:12:43 / Kategori: Allmänt
Idag efter skolan åkte jag med mamii in till stan lite, vi gick runt och kollade i affärer litegran och senare fikade vi på Espresso House. Synd att jag hade glömt kameran hemma så det blev inga bilder från stan, ajjaj. Annars har jag väl inte gjort så mycket, när jag kom hem pluggade jag till Nationella provet som jag ska ha i Svenskan imorgon. Just nu lyssnar jag på musik och dansar haha Åå vet ni vad? Har suttit å tänkt på hur mycket jag vill flytta till Stockholm!!! Vill göra det nu nu nu. Känner att jag vill flytta till en stor stad där det finns liv, ja ni förstår nog vad jag menar. Känner att Göteborg är tråkigt, här sitter man bara hemma om dagarna och gör ingenting medan i Stockholm finns det så mycket mer att göra för det är så stort och man har aldrig tråkigt. Vill flytta dit å träffa en viss person som bor där med & tro mig det tänker jag på varje dag som går...Jag har pratat med mamma om att vi ska flytta till Stockholm så vem vet kanske i framtiden. Nä nu ska jag lyssna på min älskade låt Petter-Längesen och sväva bort i tankarna. Därefter blir det dags att fixa kvällmat, sedan blir det tillbaka till plugget för imorgon ska jag upp tidigt men vi hörs senare. Ni får ha en nice onsdagskväll darlings





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?