Slut med bloggpaus !♥

2011-02-23, 15:00:12 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge men hade bloggpaus, but now i'm back !:)
Sen julas har det väl inte hänt något nytt förutom att jag haft mycket att göra i skolan, plugg och så har jag letat jobb. Igår var jag på jobbintervju på ett café vid Scandinavium, det gick faktiskt bra. Får se om jag får jobbet men de ska höra av sig i alla fall:).
Idag gör jag inte mycket alls däremot har världens m*nsvärk, ja ni vet hr jobbigt det är tjejer haha!
Gick inte till skolan idag utan stannade hemma och har bara tagit det lugnt. Nu tänkte jag ladda ner lite musik och kolla på TV men skriver sen igen, ni får ha en fin fortsättning på dagen babe's!♥
Bjuder på några nya bilder från min älskade blackberry:

Hasime

Snygga bilder gumman <3<3



2011-02-23, 16:55:38 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

bella

söt du e på bilderna cathii



2011-02-24, 20:48:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?