Det bästa från 2010♥

2011-01-02, 19:37:44 / Kategori: Allmänt


2010

Måste ju göra en sammanfattningslista av 2010, hörni:D♥


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag var med i Idol(fast sjung aldrig vilket jag ändå ångrar)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jaa, jag skulle sluta r*ka, och det har jag verkligen gjort.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.. 2 tjejkompisar.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej inte i år men förra...:(

5. Vilka länder besökte du? Inga i år vilket var synd !
6. Vad gjorde du på sommaren? Umgicks väldigt mycket med bästavän Tina,familjen och vänner. Var mycket på stranden, badade, solade, var mycket i Orust, åkte båt väldigt mycket, fina middagar, partyy, fikade & shoppade mycket m.m.♥

8. Vad var din största framgång 2010? 31/10-10 då jag fick mitt modell kontrakt och att det har gått bra i skolan♥ :)

9. Största misstaget? Missade en jättebra jobb intervju

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Var sjuk nu i December, förkyld å så vilket var förfärligt och vrickade min i Mars *Aj* säger jag bara haha !

11. Bästa köpet? Min TV & locktången, väldigt bra kvalité på dem !♥ (Nu nämde jag bara 2 men det finns så mycket mer)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Shopping, shopping och mer shopping haha♥:D

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oj väldigt mycket faktiskt hehe:)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! :)


16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest utomlands såklart♥

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm,absolut ingenting? :D

18. Blev du kär i år? Ja..♥

19. Favoritprogram på TV? Jersey Shore, The Hills & The City♥

20. Bästa boken du läste i år? -

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min TV, kläder och pengar :)

22. Något du önskade dig men inte fick? En ny större laptop haha

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt tårta & så var det partyy, så klart :D

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag skulle ha rest♥

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Mode, liksom kläder beroende på årstid !;D

26. Vad fick dig att må bra? Allt :)

27. Vem saknade du? Moster, efter sommaren fick jag veta att hon hade gått bort...

28. De bästa nya människorna du träffade? Alla :-D♥

39. Planer för 2011? Resa till Portugal & Polen, me love it !♥



♥ L A I L A ♥

:):)



2011-01-05, 19:51:36 URL: http://lailaaziz.blogg.se/

kurdisk muslimsk tjej <3

hej sötnos <3



2011-01-06, 16:53:30 URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?