29e mars 2011

2011-03-29, 21:20:40 / Kategori: Allmänt
Jag uppdaterade inte igår, tog en 1 dag bloggpaus. Hade fullt upp men ni är för söta, är jätte glad att ni besöker min blogg även om jag ibland kanske inte uppdaterat tillräckligt. Tack mina finaste läsare, lovar att jag ska försöka uppdatera även om jag har plugg & sådant ibland !
Igår fixade jag lite ärenden sen blev det lite shopping och sist men inte minst plugg, hade en massa att göra men idag har det varit en fin dag. Har varit i skolan & efter det åkte jag och solade, det var härligt. Kändes som 20 minuter på en strand i Hawaii haha.
Annars har det väl inte hänt så jätte mycket, det har varit soligt och jättehärligt idag men lilla jag sov ett par timmar när jag kom hem från skolan. Nu är jag i alla fall pigg & glad, nu ska jag diska & sedan plugga. Got to go men skriver senare igen darlings! ♥

GÅRDAGENS SHOPPING:




New Yorker: 139:-


Ginatricot: 124:-


Bikbok: 499:-


Riktigt snyggt fynd !
H&M: 49:-




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?