El företaget eon, ett mycket bättre val !:)

2011-03-30, 20:29:02 / Kategori: Allmänt
Jag vet att uppdateringen blev ganska sen idag men slutade runt 5 tiden & sedan kom det hem en kille till oss från från el företaget eon. Han berättade lite om deras företag & vi beslöt oss för att byta från företaget din el till eon, ett mycket bättre val lovar er! Annars har jag väl inte hittat på så mycket annat idag förutom varit hemma efter skolan bara. Där emot väntar plugget på mig:(, måste plugga på min media-läxa för imorgon blir det förhör *buhu*. Har inte så mycket mer att skriva nu, tänkte äta nånting känner att det kurrar i magen haha. Skriver säkert senare igen mina söta, ni får ha en fortsatt bra onsdag !











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?