En härlig dag med mami♥

2011-03-18, 20:24:24 / Kategori: Allmänt
Godkväll darlings !

Nu är jag hemma igen efter en lång schopping dag, härligt! Idag var vi på stan & fixade ärenden i morse, efter det gick vi runt på stan och kollade i affärerna men jag hittade absolut ingenting så vi åkte till Frölunda torg med mami. När vi kom fram gick vi och åt sushi på ett ställe som heter Din Sushi, love it! Det var faktiskt jättemysigt att sitta i sushi restaurangen inne på frölunda torg och deras sushi är jättegod, rekommenderar verkligen det stället om ni kommer förbi torget nån gång! Efter det gick vi runt i affärer och jag hittade jättesnygga smycken och solglasögon så det blev en massa inköp! Hittade också en jättesöt tunika inne på bikbok, blev kär i den direkt så köpte den. Där efter var det bara att ge sig iväg för & storhandla, efter det gick vi finally home. Är helt slut & mina fötter värker, haha ni kan tänka er hur många timmar vi gått omkring. Just nu vilar jag bara och kollar på TV men ska äta Subway baguette alldelles strax men skriver sen igen mina sötnosar ni får ha en superfredag!:)






Solglasögon: Ginatricot 59:-
Örhängen: Ginatricot 129:-
Halsband: Ur&Penn 69:-


Ring: Ginatricot 99:-


Tunika: 249:-


Nu blire...

Subway baguette, mums :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?