En låång dag !

2011-03-01, 21:53:45 / Kategori: Allmänt
Home Sweet Home♥

Nu är jag hemma igen, kom tillbaka för en stund sen.Härlig känsla att ha solat! Det har jag inte gjort på ett bra tag haha. Efter solningen gick vi å handlade lite till och sedan kunde vi lugnt å fint åka hemåt. Idag har jag gått så mycket att jag har såååå ont i ryggen. Nu ska det bli härligt att bara sitta men laptopen, lyssna på musik och bara vila. Imorgon börjar man ju rätt sent med yeah, sovmorgon:D.
Nu ska jag kolla min facebook å svara till folk som skriver och hjälpa mamma lite i köket, hihi hon lagar soppa. Ni får ha en fortsatt fin kväll raringar, skriver säkert ett inlägg sen igen!♥


Och så har man rosa kinder efter solningen som alltid haha:D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?