Fått gäster !

2011-03-19, 18:19:33 / Kategori: Allmänt
Nu är jag home again, var på torget idag & kollade runt igen. Det blev shopping igen och fika med mami på espresso house. Hittade 2 jättefina tunikor på Bikbok & en snygg topp på New yorker, så det blev all in baby !
Köpte också svarta tights(strumpbyxor) & ett svart nagellack, skitsnyggt att ha när man ska ut & det passar till allt.
Blev jättenöjd med allting, sist men inte minst gick vi & handlade lite och sedan gick vi hemåt. Det har varit härligt väder idag & finally är allt snö borta!
Just nu gör jag inte så mycket, vi har fått gäster så nu ska jag sitta lite med dom. Senare ska jag städa mitt rum & efter det får vi se vad som händer. Nu ska jag äta middag men skriver sen igen, ni får ha en härlig lördag mina sötnosar !





Tunika: Bikbok
Förr: 299:-
Nu: 150:-


Tunika: Bikbok
Förr: 299:-
Nu: 150:-


Topp: New yorker 99:-


Tights: Bikbok 79:-
Nagellack: Bikbok





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?