Fint & soligt♥

2011-03-22, 13:12:39 / Kategori: Allmänt
Jag just nu !

Idag är det fint & soligt ute, härligt! Skulle där emot åkt till skolan men försov mig så jag skämdes att åka dit. Jag stannade hemma istället, ajja bajja på mig. Skulle haft 2 lektioner men tar igen dom, imorgon har jag där emot tandläkare *buhu* vill inte ens tänka på det:(. Innan min födelsedag med, typiskt haha.
Annars just nu sitter jag ute på min balkong med laptopen, läser bloggar & ''solar'' lite gran. Det är härligt att det äntligen börjar bli riktig vår!:)
Nu ska jag läsa bloggar en liten stund till & sen tänkte jag sova lite gran, känner mig jätte trött men skriver senare. Kolla gärna in tävlingen med darlings, ni får ha en super tisdag allesammans !



(Bjuder på mer bilder senare)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?