1 Mars 2011♥

2011-03-01, 15:55:00 / Kategori: Allmänt
Inte min dag !

My gosh vilken lång dag jag haft idag, har varit på stan och fixat ärenden med mamma. Har inte alls haft en bra dag heller. Var nära på att bli överkörd av en bil i stan när jag skulle gå över övergångsstället utan att kolla ordentligt ajja bajja på mig! Om inte mamma skulle ta tag i min arm i sista sekund så skulle jag bli överkörd till 100%..
Så går det när man går och tänker på en massa annat, inte bra!
Nu från och med idag ska jag vara mycket försiktigare.:) Efter all spring å stress i stan så gick vi och åt på Max, *muums* och där efter åkte vi hemåt. När vi kom fram till Frölunda torg så var det dags att storhandla. Efter det gick jag in på Adams café där jag känner ägarna och frågade om jobb vilket gick hur bra som helst, de sa att jag kan jobba hos dom på helger och på vissa veckodagar som passar mig. Det kanske inte va en jättedålig dag trotts allt yeah!
Sist men inte minst var det bara att gå hem å slänga sig i soffan helt trött haha! Just nu gör jag inte mycket, sitter å läser GP tidningen bara men alldeles strax ska jag plugga lite matte tänkte jag och senare får vi se vad dagen har att erbjuda. Ska nog åka å sola(solarium) senare ikväll. Är i alla fall jätteglad med tanke på att det redan är mars och om 24 dagar så fyller jag år yaay, nånting att se fram emot & att våren snart är här.:D
Är så trött på kylan, snö och tunga vinterjackor!
Skriver senare igen, ni får ha en fortsatt bra dag everyone!♥


Dagens bilder:









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?