Regnigt, trist & grått ute !

2011-03-31, 16:03:13 / Kategori: Allmänt
En sådan dag man bara vill sova...


Idag har jag varit i skolan, hade matte lektion & media. Läxförhöret gick åt *elvete, gick inte alls som jag hade tänkt mig:(. Pluggade igår med var så slut att jag somnade med pappret, inte roligt men men får ta igen läxan haha. Annars har jag väl inte gjort så mycket, idag har det varit regnigt & grått ute. Så när jag kom hem sov jag ända till nu, när jag skulle hem glömde jag min mobil vid mitt skåp i skolan & mitt paraply i klassrummet hahahaha, ni kan förstå hur trött jag var.:D
Tack gode gud att ingen tog min älskade blackberry mobil haha<3.

Nu ska jag äta middag & sedan åker jag & solar, härligt! Senare blir det handla med mami och så får vi se sedan vad resten av dagen har att erbjuda. Skriver senare igen, ni får ha en bra torsdag & vara glada cuz tomorrow it's friiday darlings !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?