Härlig TV kväll♥

2011-03-11, 21:40:32 / Kategori: Allmänt
Godkväll på er mina söta
Kollade nyss på 101 sätt att lämna en gameshow & måste säga att jag skrattar ihjäl mig nästan. Jockibois reaktion var ju för rolig när han tävlade fast inte vågade mer med utmaningen
-jockiboi: Seriöst jag håller på att bajsa på mig !!! xD
HAHAHAHAHA han är ju för söt, när han steg av en raketen. Den som svarade fel skulle ju flyga med i bassängen så han blev livrädd stackaren!



Just nu läser jag några bloggar och proppar i mig en massa popcorn & bacon snacks *mums*..vilken tjockiis jag är haha !
Nu är det inte långt kvar tills Big brother börjar, det får jag aldrig missa.
Juste så ni vet så har jag skapat en blogg på finest.se med så nu har jag 2 st http://www.finest.se/cathiii men va inte oroliga mina söta, kommer blogga här med varje dag! :)
Nu ska jag springa & diska snabbt innan mitt älskade program börjar men skriver senare igen. Ni får ha en fortsatt grym fredag darlings !





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?