lovee fridaays♥

2011-03-11, 14:50:12 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag inte uppdaterade igår mina kära men var jättetrött verkligen, jag sov bort nästan hela dagen..haha snacka om sömntuta.
Men idag är jag pigg, glad & på jättebra humör !:)
Vädret har däremot varit galet, från snö storm till jättefint & soligt väder..haha knasigt men nu får vi absolut hoppas att vädret håller.
Nu har vi ju trotts allt helgen framför oss, it's friiday yaay!
Vad gör ni en sån här fin fredag då? Jag ska nog i alla fall träffa bästavän tina senare idag men nu är det plugg som gäller, iaf en timme *buhu*. Snart har vi ''deadline'' i median & då ska min filmanalys lämnas in.:( Föresten?
Ni missar väl inte 101 sätt att lämna en gameshow ikväll på TV3 klockan 20.00? Det gör inte jag i alla fall, idag kommer jag sitta bänkad framför TVn senare ikväll. Nu är jockiboi & andra trevliga med i gameshow & tävlar så detta får ni absolut inte missa!:)
Nä hörni, nu ska jag äta middag mina godingar men vi hörs senare puss!



Så här mycket snöade det i morse...







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?