Media lektion !

2011-03-14, 11:45:48 / Kategori: Allmänt
Här sitter jag...

Sitter på media lektionen, babblar med Tracy & försöker komma på en idé på en examen film som ska göras. Hm...min hjärna är helt tom idag:( haha. Jag har fått en ny uppgift om att jag ska skriva ett manus till en examensfilm för kursen. Problemet är att jag har fortfarande inte kommit på någon idé. Därför skrev jag att jag har verkligen fått hjärn stopp med idéer.
Kan ni ge mig några tips eller inspirationer så kom gärna med dem sötnosar?
Då har ni löst dagens problem.
:)
Läängtar till lektionen slutar så jag kan åka hem å sova haha, i need that!
Tills dess ska jag kolla på filmer som gamla elever har gjort för att få lite inspiration och tips men vi hörs senare pusss !




Bild : Lånad från google





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?