2 mars & en hemsk dag med tandvärk !

2011-03-02, 19:48:36 / Kategori: Allmänt
Hemskt med tandvärk, kan inte äta eller dricka...!:(

Idag har det varit en hemsk dag, när jag skulle ut till skolan & tuggade tuggumi så kände jag hur en liten bit av min innertand lossnade och fastnade på tuggumit. Fick panik & ropade på mamma så hon fick ringa min tandläkare på direkten och beställa tid till mig. Har haft jätteont i tanden så att jag varken kunnat äta eller dricka ushh:(. Vilken otur för mig att detta hände, jag som HATAR tandläkaren..får panik. Speciellt efter förra tandläkarbesöket när jag fick en tand lagad och fick för lite bedövning, kände hur hela borren borrade genom tanden så jag började skaka och fick en starkare bedövning. Haha sånt man absolut inte vill komma ihåg!:(
Jag är värre än en 7-åring när det gäller tandläkaren:P haha men men just nu läängtar jag bara tills de lagar min tand så jag kan äta. Nä nu har jag lovat mig själv att inte äta godis på ett j*vla bra tag!
Annars idag har jag varit i skolan, efter det åkte jag och bästavän Elaf till SunHawaii för å sola. Idag solade jag på det starkaste solariet, haha dom andra är för svaga för mitt piggment ju..inte konstigt att jag inte fick mycket färg på ansiktet höhö:(. Men den starkaste var jättebra, det gick hur bra som helst! Nu blir det paus med solandet, har fått mycket färg yaay:D.
Efter solningen följde jag Elaf till vagnen och sen åkte jag hemåt med, när jag kom hem var det dags för middag vilket var det jobbigaste för min tand. Men fick bita ihop & äta, det är ju mat vi pratar om hallåå?
Me lovee food haha!:D
Just nu gör jag inte så mycket, tar det lugnt & kollar på TV med mami. Nu ska jag i alla fall läsa lite bloggar men skriver sen igen mina söta, ni får ha en trevlig kväll allesammans & missa nu inte Big Brother ikväll 22.00!♥


Elaf & Jag
(Bilden är från vintras 2010)

Hasime

<3



2011-03-02, 19:57:34 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

lovisa

sv: vsg och tack så mkt:)



2011-03-02, 20:10:07 URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Hasime

Miss u 2 älsk. haha aa det måste jag göra hahah <3<3<3



2011-03-02, 20:34:38 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Hasime

så nu har jag uppdaterat =)



2011-03-02, 20:49:58 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?