....

2011-03-24, 21:49:47 / Kategori: Allmänt
Nya dagar...nya tag och glöm the past för det är inte ens värt att kolla tillbaka, fastän såren i hjärtat finns kvar !
Jag vet att jag inte uppdaterat så mycket men jag har inte mått så bra i huvud taget..har varit deppig på sistone, gått å tänkt på en massa saker som gör ont i hjärtat. Har hållt mig själv instängd, har blivit sårad gång på gång, glömmer aldrig de hemska saker som du gjort mot mig, vill gråta så fort jag tänker på det. Dagarna bara går å går, hoppet försvinner mer & mer. Jag sitter här och funderar om hur jag ska notera om allt detta och berätta om all smärta.
Ber till gud varje dag om att få träffa en fin kille med ett gott hjärta som kommer finnas där för mig, så att jag aldrig behöver känna den räddslan jag en gång upplevt. Allt jag nu skiver kommer djupt ifrån mitt hjärta och det känns bra att få ut sånt ibland... detta gör mig stark !!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?