Mars 26, 2011♥

2011-03-26, 12:53:05 / Kategori: Allmänt

Godmorgon !

Igår var det ingen vanlig dag för mig för vet ni vad det var? Det var min födelsedag !!:) Hann inte uppdatera igår för jag hade fullt upp, först så var det skolan & sedan firade jag min b-day med familjen hemma vilket var riktigt mys. Nästa vecka där emot blir det utgång med vännerna vilket kommer bli riktigt roligt det ska bli riktigt firande, all in baby!

Idag ska jag åka hem till pappa & släkten kommer, det blir en fin middag tillsammans med de nära & kära.
Idag blir det en speciell dag för både jag och farmor fyller år så vi ska fira tillsammans, farmor blir 80 år !!
Stannar hos pappa ända till imorgon, så ska alldelles strax packa lite gran & så får jag absolut inte glömma kameran! Nä nu ska lilla cathiii upp & äta frukost, sedan duscha & göra mig i ordning men skriver senare igen. Ni får ha en superlördag darlings ! 


Två bilder från igår:




(Mer bilder kommer senare)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?