About me♥

2011-03-31, 18:21:25 / Kategori: Allmänt
Vilket shampo och balsam använder du? och om du använder hårinpackning, vilken?
Syoss schampo & balsam. Hårinpackningen jag brukar använda är Björn Axéns 
Vad äter du helst till frukost? 
Cornflakes med jordgubbar & banan, havregrynsgröt eller något annat lätt. Eller smoothies, ägg och mackor/varma mackor *Yumiiee*. Jag gillar äta någonting som inte är så hårt mot magen på morgonen.:)
Favoritfärg?
Rosa
Favoritfärg på kläder?
Jag gillar alla möjliga färger nästan, beror på vad som är inne och vad det är för årstid. Men annars älskar jag vitt, svart, aprikosfärgat, ljusrosa, brun/ljusbrun, grå & beige. Detta är färger som matchar till väldigt mycket, love it!:)
Favorit affärer? 
Ginatricot, Topshop, H&M, Kicks, New Yorker & Raglady
Favorit plagg/favorit outfit?
Just nu smala jeans med en stickad tröja eller nån snygg topp, skinnjacka, brillor och converse! Vårigt. Älskar att ha tunikor, kavajer & stövletter med, love it !:)
Favorit blogg?
kenzas
Är du blyg?
Nej det är jag inte, jag är alltid mig själv

:)


Får du ångest om du är inne en hel dag?
Om solen skiner och det är härligt väder så ja klart. Haha! Kan vara en riktig latmask ibland:P
Ungefär hur många mål äter du på en dag?
4 oftast. Men sen händer det ju att jag kikar in i kylskåpet då & då haha

:)


Hur många timmar på en dag spenderar du framför datorn?
Oj haha! Vill jag veta det...? Uhm, det är så olika.
Vad gör du om du har tråkigt?
Sitter vid datorn, lyssnar på musik, tar en promenad eller kollar på nån bra film.
Träffar du dina vänner ofta?
Jadå klart jag gör♥
Vad gör du på dagarna?
Skolan, hemma, skriver egna låttexter, sjunger, umgås med vännerna, bloggar & mycket mer.<3
Hur sminkar jag mig till vardags? Sminktips?
Mascara, rouge och ibland eyeliner. Ibland nån gång kan det hända att jag lägger lite bronzer:)
Lägger inte foundation och sådant.
vad gillar du att göra mest/när trivs du bäst {typ samma fråga}?
Jag gillar att umgås med vännerna, shoppa, sjunga, dansa, blogga, shoppa, umgås med familjen & mycket mer. ♥
Annars trivs jag bäst att vara ute en varm sommardag. Umgås med vännerna, utgång med tjejerna, fika, skratta, åka ut med båten, vara vid havet & bada... ooh!♥
har du några syskon?
Nä bor bara ensam med mamma & pappa bor lite innan Partille här i Göteborg.:)
Hårtips!
För att ditt hår ska vara friskt & mjukt ska du självklart vårda det. Sov med fläta för det gör att håret inte slits lika mycket, toppa håret ofta. Ungefär 1 gång om månaden och försök undvika locktång & plattång så mycket det bara går, det sliter på håret otroligt mycket. Om du nu plattar eller lockar håret nån gång ibland, använd då ett bra värmeskydd.
Använd bra schampon, hårvård som tex: hårinpackning eller serum av något slag. Tvätta inte heller håret alltför ofta, det är inte alls bra. Desto mindre gånger per vecka man tvättar det desto tjockare hår får man.:))
Vilken är din största inspirationskälla när det gäller kläder/foto? 
Lookbook & we heart it. Annars kollar jag mycket på fashion TV/ fashion week, catwalks & läser mycket tidningar osv.:)
Hur lång är du?
169 cm ungefär! Sist jag mätte mig... var ju nått år sen !

:)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?