Me right now♥

2011-03-31, 20:33:20 / Kategori: Allmänt
Har jätte tråkigt, it's booring. Längtaar till imorgon, för då blir det utgång med de underbara!

:)

Som jag sa förra veckan så ska vi ut å fira min födelsedag för vi kunde inte göra det förra veckan, då firade jag med familjen och träffade släktingar. Men det ska bli super duper kul, love it. Vi ska nog först ut på krogen, får se vart det blir nånstans men senare på kvällen drar vi till Trädgården i alla fall så det ska bli partey, partey.
Nu tänkte jag ta ett vamt bad & fixa ansiktsmask, det ska bli riktigt härligt. Efteråt blir det en god kvällsmat med varma mackor och te, senare TV hela kvällen med mami för imorgon har jag sovmorgon hihi mys. Hörs senare darlings! Pusssss


Bild: weheartit





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?