En rolig söndag med bästa Eliin !♥

2011-03-07, 01:55:06 / Kategori: Allmänt
6/3-11
Bästa kvällen på länge !♥

Hann inte uppdatera igår för jag hade fullt upp, först i morse var jag med mamma ute på stan. Senare på dagen när vi kom hem fick vi gäster, runt 4 tiden ungefär. Runt 8 tiden på kvällen kom bästavän Elin hem till mig vilket var jätteroligt! Vi satt å pratade en massa, kollade på TV och spelade ett spel som heter Charader. Det var ett föör roligt spel där man hade kort och av de korten skulle man försöka imitera saker å ting osv, man fick inte säga ett ord. För mig gick det ju inte så bra HAHAHA xD men det var jättekul ändå! Det var nästan så att man kunde lägga sig på golvet å börja asgarva..haha inte för att överdriva nu men allvar hahaha.:D
Haha Eliin hade väldigt roligt att se mig imitera saker å ting när jag knappast kunde spelet och allt gick felxD.
Som sagt, bästa kvällen på länge & måste absolut göras om!:)
Annars just nu gör jag väl inte så mycket, sitter bara med laptopen i knät & chattar men vännerna. Har sån tur som är ledig imorgon för min media lektion är inställt yeaah! Men där emot har jag tandläkare noo:( *buhu*. Inte kul, speciellt inte när ens pappa skrämmer en i förväg rejält haha! Juste ja Haha YES Cilla åkte ut ur Big brother, shit sikken tjat kärring.. Men mjauu där emot kan jag ju säga att Nicky är min nya favorit hihi..i kinda like him!
Nä nu ska jag äta lite kvällsmat tänkte jag hörni men skriver senare idag, Godnatt & sov gott sötisar !






Charader spelet !:D


Pokerface yeah !





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?