Sunshine♥

2011-03-08, 17:33:52 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag upp av att solen sken in i mitt rum,härlig känsla! Vaknade runt 10 tiden, vilken duktig flicka jag är eller hur?:)
Gick aldrig till skolan idag, skulle bara ha en lektion men den blev inställd så jag stannade hemma. Annars har jag varit på frölunda torg med mami & bara gått runt i affärer litegran, senare promenerade vi ute i det härliga vädret..fast det var ju ganska blåsigt. Där efter gick vi och handlade & sen gick vi hemåt. När vi kom hem hjälpte jag mamma att städa lite för imorgon får vi gäster! Nu är det bara 17 dagar kvar till min födelsedag med, underbart
& i love it! :)
Nu ska jag äta middag..idag blir det oxfilé med bakpotatis, sallad & bearnaise sås *mums*. Efter det ska jag hjälpa min tjejkompis Tracy med hennes engelska läxa men skriver senare igen, hoppas ni får en fin onsdag mina solstrålar!♥

Visst är det fint med solnedgång !





Dagens bildboomb:














=)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?