Vart på stan !

2011-03-17, 20:00:02 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag inte hunnit uppdatera så mycket idag men har haft fullt upp, hade media lektion på gaisgården idag och vi slutade runt 4 tiden. Där efter åkte jag med Alexandra till stan, vi gick runt lite på stan och hon schoppade lite smått. Såg dock jättefina smycken som ska köpas imorgon! :)
Som ni vissa vet fyller jag år nu den 25:e yaay! Min fina vän köpte ett par jättesöta örhängen till mig som födelsedags present så söt, hon fyllde år igår så jag ska köpa något fint till henne med.
Annars har jag väl inte gjort så mycket sen jag kom hem, bara ätit & tagit det lugnt men nu ska det pluggas till morgon dagens svenska prov *buhu* men skriver senare igen min söta. Ni får ha en bra torsdag evryone !



Sofie Persson

Hej. Jätte trevlig blogg, kul att läsa.

Mvh Sofie



Om du vill får du jätte gärna kika in på min :)



2011-03-21, 09:54:47 URL: http://perssonsofie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?