Vilket väder !!!

2011-03-09, 12:59:15 / Kategori: Allmänt
I'm shocked, ooh no...

Åå gud vad sur jag blev nu när jag vaknade denna morgon, trodde det skulle vara soligt å fint så jag hade förberett dagens outft! Men när jag kollar genom fönstret ser jag........SNÖ !!!
Ushh blää, nä nu är jag olycklig :(. Är trött på mina tjocka & fula vinterjackor, jaja man får bita ihop. Annars gör jag väl inte så mycket, vaknade nyss & nu blir det frukost. Efter det ska jag göra mig i ordning och åka till skolan! Direkt efter lektionen åker jag & solar, där efter åker jag med min tjejkompis Tracy hem för att plugga tillsammans. Vi har ganska mycket att göra, ett arbete i median där vi ska anylesera en film. Japp, detta blir en lång dag men det ska bli härligt att få allting gjort.:)
Skriver senare igen Sweetheart's, ni får ha en bra dag everyone!♥

Såhär ser det ut ute just nu !


Grått & trist...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?