Nu är det kväll igen !

2010-11-16, 20:02:46 / Kategori: Allmänt
Nu är jag tillbaka, kunde inte ha en lång blogg paus. Saknade redan bloggen för mycket hahaha:D. Idag har jag i alla fall varit i skolan, hade bara Svenska och efter det åkte jag hemåt. Senare på dagen gick jag och mami till Frölunda torg, vi gick runt och kollade i affärer i ungefär 2 timmar eller mer. Hittade en jättefin kavaj eller vad man ska kalla det, i'm in lovee! Men när jag gick till banken för att kolla om mina pengar hade kommit så hade dem inte det, det blev antagligen försening. Blev så sur åå-.-. Som tur så var min tjej kompis Tracy så snäll som kunde låna mig pengar(a), får nog ändå pengarna imorgon hihi. Åkte snabbt till Wieselgren för att möta Tracy, när jag var påväg till stan så var det j*vligt mycket trafik. Det tog lång tid tills man var framme i stan, det var fullt med människor på bussarna och i vagnarna..helt obeskrivlig haha. Sen så blev stopp med, typiskt så jag gick av vagnen och fick gå till närmaste vagn en bra bit. Till slut var man framme, gick hem till Tracy snabbt och så pratade vi en stund. Efter det var det dags att åka hemåt, gick och köpte kavajen innan jag gick hem yaay:D! Där efter gick jag hem, var helt slut efter allt vandrande haha men äntligen hemma. Just nu kollar jag på TV, kollar Twitter och bloggar såklart men ska strax gå duscha. Tänkte lägga mig mycket tidigare idag så jag får mycket sömn och vaknar pigg. Nu ska jag äta men skriver säkert ett sista inlägg sen. Ni får ha en trevlig tisdags kväll babe's !♥
(Lägger in bild på det jag köpt imorgon)



Hasime

Hur ser din kavaj ut =) hihi <3



2010-11-16, 20:12:07 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Amanda - 16 år & gravid med tvillingar ♥

cool blogg. :)



2010-11-16, 20:30:12 URL: http://amandadahlstrom.myshowroom.se

Amanda - 16 år & gravid med tvillingar ♥

det är bara bra! :) hur är de själv?



2010-11-16, 20:37:13 URL: http://amandadahlstrom.myshowroom.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?