My life today♥

2010-11-03, 22:07:17 / Kategori: Allmänt

Dagens jag & Om mig♥

Dagens humör?
Irriterad
Dagens måände:
Lite ledsen/helt okej..
Dagens klädsel:
En längre topp & ljusa jeans leggins
Dagens frisyr:
Vågigt/Utläppt
Dagens smink:
Mascara, eyeliner och läppglans
Dagens behov:
Sola & äta godis
Dagens längtan:
Att resa här ifrån
Dagens höjdare:
Hade bara en lektion idag
Dagens händelse:
Ska gå handla snart
Dagens tråkigaste:
FACEBOOK
Dagens vill ha:
Skor<3

Dagens humör?
Glad
Dagens måände:
Lite trött
Dagens klädsel:
En gråvit tunika & svarta leggins
Dagens frisyr:
Lockigt/Utsläppt
Dagens smink:
Mascara & eyeliner
Dagens behov:
Hitta på något roligt !
Dagens längtan:
Min allra första modell fotografering
Dagens höjdare:
Utvecklingssamtalet gick bra:D!
Dagens händelse:
Köpte nya örhängen
Dagens middag:
Oxfilé med stekt potatis & sallad, muums !
Vilka länder har du bott i?
Har bott i Belgien, Holland, Polen & Sverige såklart.
Vilken är din favoritplats?
Polen såklart<3!
Tycker du om Thai mat?
ÄLSKAR
Om du skulle vilja vara nånstans idag, vart skulle det vara?
På en strand i Miami
Hur lång är du?
169
När vaknade du idag?
Runt 10.45
Dagens tråkigaste:
VÄDRET
Dagens vill ha:
Solkort<3
Vart tror du att du befinner dig om 10 år:
USA:D
Kan du köra bil?
Jaa hihi
Vem tillbringade du minst 3 timmar idag?
Laptopen
Nån film du vill se på bio just nu?
Saw 3D
Vad vill du just nu?
På mjukis byxorna och mina sötaste tofflor






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?