Hope My Dream Will Come True...♥

2010-10-08, 18:29:31 / Kategori: Allmänt
Sitter här på min säng, tänker och lyssnar på musik. Orden flyter omkring i mitt huvud och jag skriver ner min nya låt text. Funderar på det jag vill göra i mitt liv, vill det här ifrån från hela mitt hjärta och tårarna bara rinner för varje dag som går... Hope My Dream Will Come True...♥. Det här jag skriver ner nu kommer från mitt hjärta, känns bra att skriva ner det man håller inne ibland. Ger inte upp en ända dag för att kämpa och göra det jag älskar !

Hasime

Jasså =) jag skriver också låtar (A), har en dröm om att bli både sångare och skådespelare =) hoppas din dröm blir sann. <3



2010-10-08, 22:48:51 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?