Äntliiigen tillbaka igen efter 100 år

2010-09-14, 19:43:44 / Kategori: Allmänt
Har inte kunnat blogga sen Juli bara för min dator har varit ur funktion, kunde ha bloggat då och då men bestämde mig för att vänta tills min dator blev fixad så att jag äntligen kan blogga varje dag som vanligt. Har verkligen saknat min älskade blogg men, men nu är jag tillbaka !  Just nu gör jag inte så mycket, äter kvällsmat, dricker te och lyssnar på musik. Det finns inte så mycket att göra men ska nog spela lite på min nya nitendo DS som jag fick för några dagar sen. Senare ikväll ska jag kolla på nån film, vet inte riktigt vilken det blir ännu men vi får väl se. Kanske skriver senare !


Pitbull ft. Lil Jon - Work It Out (Music Video)
http://www.youtube.com/watch?v=6r_V9LAbNss&feature=fvw
Min Nya Nitendo DS:





Puss Puss Sålänge ! 


Anonym

Så vacker!



2010-09-14, 19:51:28

magda

härliga färger katten ;)<3 fiin bild ;) ha så gött <3



2010-09-14, 22:36:59

catharina

tack så mycket:D<3 detsamma:))<3



2010-09-15, 16:31:41 URL: http://catharinamielnickas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?