Godkväll Sweetheart's♥

2010-09-16, 21:08:21 / Kategori: Allmänt
Idag har jag haft ganska mycket att göra, har varit med mamma i stan och fixat lite grejer. Efter det gick vi runt lite i stan och kollade i affärer, sedan gick vi och fikade. Där efter åkte vi tillbaka hem men innan det gick vi till torget och handlade mat. När vi kom hem åt jag middag, sen kollade jag på TV, kollade facebook och laddade jag ner freesh musik! Laddade ner mycket hip-hop, r&b och clubb/house musik, jätte sköna låtar faktiskt. Annars så har jag väl inte gjort så mycket mer idag men är jätte glaaad:D vet ni varför? För jag är ledig från skolan imorgon yeey! Här ska sittas uppe hela kvällen lång och sedan sova gott. Snart ska jag ta mig ett varmt skumbad och efter kolla på film med mamii, det blir nog Twilight-eclipse. Idag röstade jag i Riksdagsvalet 2010 på facebook, så för er som vill för rösta kan göra det direkt på där och kolla ungefär hur det ligger till. Man ser hur många procent som röstat på de olika partierna(en litet facebook val helt enkelt). Här har ni länken:
http://apps.facebook.com/riksdagsval/
Nu ska jag iväg och ta mitt varma bad men jag kanske skriver senare så ni får ha en bra kväll, Peace !

Nekosukenet

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.



2011-12-22, 10:23:10 URL: http://nekosukenet.blog13.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?