Hemma Igen♥

2010-09-19, 20:39:06 / Kategori: Allmänt
Har inte hunnit skriva nånting i helgen bara för jag har haft så mycket att göra verkligen, har hjälpt mamma med några papper och igår åkte jag till vårt sommarhus i Orust med pappa. När vi kom dit var farmor, farfar och familjen där vilket var jätteroligt ! Det var ett tag sen man såg dom sist så jag har saknat alla. En utav mina kusiner skulle ha is hockey match i tjörn så vi åkte dit, vi åkte till ett ställe som hette Rönnehag. När vi kom dit satte vi oss i ett café och såg hela matchen där ifrån vilket var jätteroligt! Min kusins lag(Hisingen) vann med 10-3, är så stolt över honom ! Han är bara 10 år men han är så bra på is hockey alltså. Vi hade en jätte mysig lördags kväll igår när vi alla satt och åt en jättefin och god middag med tända ljus överallt. Vi satt och pratade om allt möjligt, åt efterrätt och sedan gick vi upp och kollade på TV hela kvällen lång. Idag var det dags att åka iväg med båten till Mars-strand för att den ska läggas upp på land imorgon, hösten är på väg och det känner man redan. När vi åkte ut med båten var det ganska varmt först men senare blev det jätte kallt ussh, jag stog och skakade i båten som en isbit haha men som tur så var redan älskade farfar där med sin bil när vi kom fram. Jag hjälpte till lite i båten och efter det sprang jag direkt till bilen, det var skönt att komma in i en varm, skön bil med en filt förbered:D. Vi bestämde oss för att pappa skulle köra istället för farfar så att vi skulle komma fram till Orust snabbare, när vi kom fram började vi packa och sedan var det dags att åka tillbaka hem till Göteborg. Vi hade ganska bråttom bara för att vi skulle rösta och så, när jag kom hem gick jag och mamma direkt till min gamla skola där vi skulle rösta. Nu är det gjort, finnally !
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag än att bara ta det lugnt. Nu ska jag gå duscha, efter det ska jag läsa min nya cosmo tidning, se JERSEY SHORE såklart och se den nya filmen jag fick med när jag köpte tidningen. Filmen jag ska se är en komedi film som heter The break-up med Jennifer Aniston & Vince Vaugh, den verkar jättebra faktiskt. Skriver senare om jag orkar, ni får ha en underbar kväll sweetheart's !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?