Hej på er igen♥

2010-09-22, 21:54:47 / Kategori: Allmänt
Hallå där bloggen♥
Mami fixade nyss papiljotter i mitt hår, kommer ha fint och jätte lockigt hår imorgon yeah me like:D. Annars har jag bara kollat på TV, suttit vi datorn och chattat med vänner. Läste nyss

Hallå Där Bloggen

Mami fixade nyss papiljotter i mitt hår, kommer ha fint och jätte lockigt hår imorgon yeah me like:D. Annars har jag bara kollat på TV, suttit vi datorn och chattat med vänner. Läste nyss min bästevän tinas blogg: http://zoravalentina.blogg.se , som jag alltid brukar göra. Jag tycker hennes blogg är intressant och vi inspirerar varandra. Båda vi har ju bara hållit på med våra bloggar sen i år men vi har kommit en lång bit ändå. Tycker verkligen ni ska läsa Valentinas blogg, den är bra !
När det gäller min bloggning så tackar jag mina unika besökare för att ha tittat in oftare nu♥. Jag lär mig utav att inspireras utav andra unikas bloggar som jag läser varje dag !
Nu ska jag i alla fall äta ravioli med tomat sås och kolla på ''Pimp my ride'' på MTV men ni får sova så gott allesammans, sweet dreams !<3
Ravioli & tomatsås



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?