♥.

2010-09-28, 12:40:39 / Kategori: Allmänt
Just nu gör jag inte så mycket, vaknade 6.30 i morse och skulle ha gått till skolan men var för tröött, behövde mer sömn så jag bestämde mig för att inte gå idag. Somnade om och vaknade innan 12.00 vilket känns jättebra ! Nu ska jag ligga i min varma säng en timme till, sen ska jag upp och äta något. Senare måste jag göra mig i ordning för att jag ska träffa tina och vi ska gå runt i affärer på Frölunda torg. Om ni undrar varför jag alltid går och shoppar på Frölunda så är det bara för jag tycker att dom har så mycket bättre kläder där än stan oftast. Det roliga är att Frölunda torg kommer bli ett utav de största köpcentern i hela Skandinavien, kan ni tänka er hur stort det kommer bli ! Det håller på att bli mycket bättre här än i nordstans köpcenter fastän dom har lite mer affärer där då, tror jag i alla fall. Skriver senare, måste upp snart. Peace !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?