Vi får hoppas på ett bättre millennium♥

2010-09-29, 21:25:19 / Kategori: Allmänt
Just nu kollar jag på TV men snart ska jag borsta tänderna å så blir de sovdaags ! För er som går hem själva på kvällarna, speciellt på helger då man går hem jätte sent så finns NATTKNAPPEN. Polisen har ett prat journummer som man kan ringa när man är på väg hem, om man är själv och tills man är hemma innanför dörren(Gäller i Göteborg) . Nummret är: 08-504 466 66 och gäller från kl. 23.00-03.30 Fredagar och Lördagar.<3Det är bra om ni sparar numret på mobilerna ! Nu på sistone har det hänt mycket våldtäkter och mord runt om i Göteborg, vilket är hemskt. Människor bara försvinner..Folk blir våldtagna och massa andra hemska saker händer. Det är absolut inte tryggt, jag vågar inte ens gå hem själv på kvällarna längre! Så ska ingen behöva känna, men det blir bara värre å värre. En gång i tiden var Göteborg ett lugn stad..hände inte lika mycket hemska dåd på 2000-talet. Det var helt annorlunda då men nu? Det är helt obeskrivligt sorgligt...alla dessa oskyldiga människor? Just nu pågår mycket orättvisor och människor blir illa behandlade och mycket mer, vad händer med världen? Krig, fattigdom och hat? Så ska det inte vara! Vi måste lära oss att älska varann, alla är vi lika värda på jorden♥! Vi måste skapa fred, kärlek, värme och hoppas på ett bättre millennium♥
Nu måste jag i strax sova så jag får bra sömn, sweet dream's !


Bjuder på en bild :
(Bilden är inte från idag)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?