Sheercover !

2011-03-03, 17:46:57 / Kategori: Allmänt

Sheercover

Har velat ha sheercover väldigt länge nu, har hört att deras smink är jättebra och innehåller minaraler m.m. Jag brukar inte lägga foundation och sådant på ansiktet utan vara naturlig men ibland nån gång kan det hända att jag lägger brownser över fuktkrämen! Men tänkte att sheercover kunde vara en bra grej att ha ibland ändå, på sommaren brukar jag få lite fräknar på kinderna som inte alls är speciellt synliga men jag gillar inte det så vill dölja dom helt haha:D.
Mineraler är det hetaste inom makeup just nu – och inte utan anledning. Professionella makeupartister, inte minst i Hollywood, lovordar den lyster och det naturliga resultat som mineralpuder ger. Även du kommer att imponeras av hur vackert och naturligt resultatet blir med Sheer Cover.

Skonsamt mot hyn

Sheer Covers mineralpuder innehåller varken olja, parfym, färgämnen eller talk. Istället blandas mineralerna med hudens naturliga oljor och ger en fantastisk och tunn täckning. Fina linjer minimeras och eventuella skönhetsfläckar döljs samtidigt som de ljusreflekterande mineralerna ger en otrolig lyster. Du får en jämn och perfekt yta utan att sminkningen ser tung eller tjock ut. Resultatet blir ett naturligt vackert utseende som varar i timmar.

 

 

Sheercover produkter kan du hitta här: http://www.sheercover.se/
Detta är verkligen värt priset !
(60 dagars garanti!)

Elin Forssell

min kompis hade den förut och den är asbra! även tv shops pro active är jätte bra enligt många, jag ska köpa båda två har jag tänkt!

puss



2011-03-07, 02:22:33 URL: http://www.nattstad.se/crudelis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?