Sitter i bilen♥

2011-03-26, 14:59:39 / Kategori: Allmänt
Me right now !

Här sitter jag i bilen & bloggar, är påväg hem till pappa. Fast först ska vi åka & handla och sådant innan vi ska hemåt. Idag blir det en speciell dag för både jag och farmor fyller år så vi ska fira tillsammans, farmor blir 80 år !!
Detta ska firas med de nära & kära, god middag och en massa musik, it's so fashion!

:)

Idag kommer min farmor, farfar, kusinerna, min moster och familjen så vi blir ändå ganska många. Nu är vi strax framme vid ICA så skriver senare igen mina sötnosar, ni får ha en super lördag !

Hasime

Grattis igen älsk <3 hoppas du hade en underbar gad =)

älskar diig zemer <3



2011-03-27, 12:22:03 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?