Haft det trevligt !

2011-03-14, 14:44:46 / Kategori: Allmänt
Hemma igen

Nu är jag hemma igen, efter lektionen gick jag och Tracy till ett ställe nära vår skola & åt sushi, muums säger jag bara. Det var rätt kul att alla runt omkring oss inklusive Tracy åt med pinnar förutom jag, måste lära mig hahaha men me love sushi!!:)
Vi satt där ett bra tag, vi satt & pratade i en och en halv timme ungefär. Vi diskuterade Tracy's lilla businnes angående hennes försäljning av LED magic bulb glödlampor som ej finns att köpa i Sverige och är väldigt miljövänliga. Hon ska sälja dem genom sin farbror som har en egen fabrik i Hong Kong så för mer information kolla gärna in hennes blogg: forensicfrances
Nu tänkte jag följa med mami & handla, kanske schoppa lite men ni får ha en fin måndag sålänge darlings !

Dagens bilder:





Frances

<3



2011-03-14, 23:42:41

Frances

haha, jag är så vitt som ett spöke just.. Medan du är rött som ett äpple .. :D



2011-03-15, 21:20:06 URL: http://forensicfrances.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?