Vart hos tandläkaren, finally over !

2011-03-23, 15:04:10 / Kategori: Allmänt
Me right now !

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos tandläkaren, finally over! Var ganska nervös men det gick jättebra, är glad att de fixade lagningen på mig som föll ur en dag när jag tuggade tuggummi haha. Nu är allting fixat innan min födelsedag, så härligt! Annars har jag väl inte gjort så mycket, här sitter jag & väntar tills min bedövning ska sluta verka hahaha, stackars mig kan inte ens le!

:)

Är hungrig med *buhu* men om 2 timmar ungefär så kan jag äta again, skulle ha haft religion lektion i skolan idag men gick inte till skolan för jag skulle inte ha hunnit så mami sjukanmälde mig så jag kan vila. Senare idag får vi se vad denna fina dag har att erbjuda, nu tänkte jag kolla på TV men vi hörs senare mina söta. Ni får ha en nice onsdag everyone, pusssss







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?